Wednesday, March 12, 2014

Salut ! Cum sa sterg masa de tenis ? Eu acasa o sterg cu solutie de geamuri (nu cred ca afecteaza ma


Ce e nou? Forum ntrebări Frecvente Calendar Acțiuni forum Marchează forumuri ca citite Linkuri rapide Vezi lideri site Statistici Mulțumiri / Plăceri Subiecte / Posturi populare
Dacă aceasta este prima ta vizită, asigură-te că ai citit secțiunea ntrebări Frecvente acces nd linkul de mai sus. Este posibil să fie nevoie să te nregistrezi nainte de a putea posta: accesează linkul de nregistrare de mai sus pentru a continua. Pentru a putea vedea mesajele, selectează forumul vintage crockery for sale pe care vrei să-l vizitezi din selecțiile de mai jos.
Andrei220 Vezi profil Vezi posturi forum Banned Data nscrierii 28.12.2013 Locație Tg Mures V rstă 26 Posturi 6 Mulțumesc / mi place post Mulțumiri (Oferit) 0 Mulțumiri (Primit) 1 mi place (Oferit) 0 mi place (Primit) 0 Nu-mi place (Oferit) 0 Nu-mi place (Primit) 1 Timp total online 3 h 36 m Timp online pe zi 2 m Reputație 0
Salut ! Cum sa sterg masa de tenis ? Eu acasa o sterg cu solutie de geamuri (nu cred ca afecteaza masa ) , insa nu stiu daca e inregula ? Am vazut pe internet solutie speciala insa nu cred ca merita .... ce ziceti?
PRIZA TOK Vezi profil vintage crockery for sale Vezi posturi forum Mesaj Privat senior vintage crockery for sale Data nscrierii 30.11.2008 Locație Vatra Dornei V rstă 55 Posturi vintage crockery for sale 666 Mulțumesc / mi place post Mulțumiri (Oferit) 49 Mulțumiri (Primit) 51 mi place (Oferit) 110 mi place (Primit) 266 Nu-mi place (Oferit) 5 Nu-mi place (Primit) 13 Timp total online 41 z 19 h 17 m Timp online pe zi 52 m Reputație 292
Din punctul meu de vedere vintage crockery for sale nu merita sa dai banii pe solutia speciala de sters masa de tenis ,deoarece vintage crockery for sale aceasta este destul de scumpa.Eu personal o sterg cu solutie speciala pentru lemn,spray pentru lemn de la supermarket,cred ca merge si cu pronto.De fapt noi stergem praful de pe ea(impuritatile)si nu trebuie sa-i dam un anumit luciu.
Zosim1 vintage crockery for sale Vezi profil Vezi posturi forum Mesaj Privat organizator turnee Data nscrierii 17.03.2012 Locație Victoria vintage crockery for sale V rstă 39 Posturi 515 Mulțumesc / mi place post Mulțumiri (Oferit) 340 Mulțumiri (Primit) 240 mi place (Oferit) 905 mi place (Primit) 963 Nu-mi place (Oferit) 17 Nu-mi place (Primit) 7 Timp total online 18 z 22 h 39 m Timp online pe zi 37 m Reputație 1189
Din punctul meu de vedere nu merita sa dai banii pe solutia speciala de sters masa de tenis ,deoarece aceasta este destul de scumpa.Eu personal o sterg cu solutie speciala pentru lemn,spray pentru lemn de la supermarket,cred ca merge si cu pronto.De fapt noi stergem praful de pe ea(impuritatile)si nu trebuie sa-i dam un anumit luciu. Exista mai multe tipuri de suprafete,cu care sunt acoperite blaturile de masa si de aceea depinde cu ce este curatata.In special solutiile de curatat mesele de tenis sunt pretabile la aproape toate suprafetele.Dar pe considerente financiare putem gasi inlocuitori,dar trebuie stiut de la inceput ce suprafata avem.In cea mai mare parte sunt suprafete vopsite,si suprafete impregnate cu melamina. Suprafetele impregnate se pot sterge cu aproape toate solutile de curatat mobila de bucatarie,suprafetele de faianta ,gresie si curatitor universal ,dar recomandat diluat,min 1 parte solutie,3-4 parti apa,si la sfirsit o data stearsa cu o solutie pe baza de alcool,usor volatila.Aceste suprafete sunt bine de protejat impotriva razelor solare,care face stratul impregnat sa devina casant iar cu timpul la loviturile tangentiale sa se cojeasca. vintage crockery for sale Suprafetele vopsite numai cu solutie de geamuri diluata jumi-juma,iar daca incercati si alte solutii folositi doar cirpa alba si testati linga fileu ,daca frecati si ramin urme de culoare pe cirpa este prea agresiva,mai trebuie diluata.Interzis a se sterge cu solutii de mobila si lemn care au in componenta si uleiuri pentru luciu(aproape toate),ca astfel dupa aceste practici repetate veti avea o masa cu suprafete foarte lucii,pe care mingea nu va mai avea efect si aceleasi caracteristici,(foarte multe mese am vazut in aceasta stare,din pacate).Suprafetele vopsite se pot regenera,dar necesita timp si experienta,eu am bulit citeva blaturi dar restul au meritat. vintage crockery for sale EMI
LucaRaduMatei Vezi profil Vezi posturi forum Banned vintage crockery for sale Data nscrierii 23.12.2013 Locație Bucuresti V rstă 34 Posturi 7 Mulțumesc / mi place post Mulțumiri (Oferit) 0 Mulțumiri (Primit) 3 mi place (Oferit) 0 mi place (Primit) 7 Nu-mi place (Oferit) vintage crockery for sale 0 Nu-mi place (Primit) 18 Timp total online 1 z 23 h 1 m Timp online pe zi 35 m Reputație -26
Important pt blatul unei mese de joc este rugozitatea masurata in microni care are influenta pozitiva efectului imprimat mingii de catre fetele paletelor deci mare atentie vintage crockery for sale cu ce curatim si ce presiune aplicam pe blat.
Zosim1 Vezi profil Vezi posturi forum Mesaj Privat organizator turnee Data nscrierii vintage crockery for sale 17.03.2012 Locație Victoria V rstă 39 Posturi 515 Mulțumesc / mi place post

No comments:

Post a Comment