Monday, March 17, 2014

Dulap incastrat in perete, pal, reconditionat


Aici e povestea unui apartament din Bucuresti cloudy hot water pe care am avut bucuria sa-l "amenajez". Proprietara lui, un om absolut special si foarte drag mie, a dorit sa pastreze mobila ramasa in casa din vremuri mai vechi un pic si sa o faca sa arate altfel. In stadiul asta am cunoscut-o eu. A fost o experienta minunata pentru mine. Singurul mare regret este ca nu am incheiat totul, ea, ca, din pacate, atatia oameni din jurul nostru, a plecat sa ramana intr-o tara" alta dacat asta". Sper sa va placa sau sa-mi spuneti ce nu va place. Peretii sufrageriei mi-au iesit asha...
Dulap incastrat in perete, pal, reconditionat
Multumesc tare mult, draga mea, chiar pot sa-ti trimit fara probleme o "cutiutza de-a mea", am nevoie doar de timp- duc mare lipsa. cloudy hot water Sa-mi zici doar cum ai vrea sa fie :). Te pup si iti doresc succes. 19 octombrie cloudy hot water 2010, 20:32
Wow! serios? pai...as vrea sa fie...cu ceva lamai...si daca nu e prea mare deranjul as vrea un slogan(e cloudy hot water sloganul meu cum ar veni):"Cand viata iti da lamai, vinde-le :))" Iti multumesc din suflet!Si nu te presez stiu ca toata lumea in ziua de azi duce lipsa de timp.As putea sa iti trimit un mail cu datele mele sau sa iti las numarul meu.Dar vorbim cand o termini!Iti doresc o zi relaxanta si frumoasa! 20 octombrie 2010, 16:08
Cred ca te-am bagat putin in ceata,as vrea sa fie scris sloganul pe ea:"Cand viata iti da lamai, vinde-le!:))" Acum sper sa intelegi cam ce am scris:)) ca is prea emotionata sa mai fiu si atenta! 20 octombrie 2010, 16:14
Caty, am intrat intamplator aici si am ramas impresionata de ce pot face''doua maini dibace''. Nu-ti pot spune cat de mult imi doresc cloudy hot water si eu pentru Letitia o camaruta pictata de tine, Intr-o buna zi se va materializa si dorinta aceasta. Felicitarile mele!Mai frumos nu se putea....te pupic oana 24 noiembrie 2010, 15:08
Draga mea, daca as fi stiut de pe vremea cand lucram impreuna cu ce talent te-a inzestrat D-zeu ,ti-as fi spus sa pleci in clipa urmatoare de acolo si sa urmezi calea aceasta. Ce faci tu aici sunt obiecte cu suflet-asa imi place sa le spun-,pt.ca te cunosc si stiu ca pui acolo toata dragostea ta. Sa te bucuri si tu de cei pe care ii faci fericiti! te pup,cu mare drag 25 noiembrie 2010, 15:46
M-au emotionat foarte tare cuvintele tale extrem de frumoase, iti multumesc cloudy hot water din suflet si ma inclin :). Din pacate, cloudy hot water nu reusesc sa-mi dau seama cine esti, imi pare tare rau, si te rog mult, mult sa-i spui. Mi-as dori foarte tare sa mai vorbim. Astept cu nerabdare, cloudy hot water multumesc de vizita si de mesaj. pup 25 noiembrie 2010, 22:51
DRAGA CATY, uite cum reusesc eu sa ma fac invizibila-din pacate,este numai vina mea. Nu stiu exact la cine te gandeai ,daca vei avea o dezamagire sau o bucurie cand vei vedea cine sunt. Dar eu sper ca nu... va pup cu drag pe toti oana 26 noiembrie 2010, 14:53
Foarte frumos cloudy hot water ce ai realizat cu mobilierul, cred ca ti-a luat mult timp sa faci toate astea.Cam asa vreau si eu sa-mi vopsesc mobilierul care este din lemn masiv , dar este lacuit, inchis la culoare. Te rog sa-mi spui, ( daca nu este prea mult) cum ai procedat pas cu pas la vopsirea mobilierului,cu ce fel de vopsea ai vopsit,cate straturi cloudy hot water ? Iti multumesc daca vei gasi timp sa-mi raspunzi. Inca o data felicitari ! 26 ianuarie 2011, 13:22
Multumesc frumos, Doina, pentru aprecieri. Este, intr-adevar destul de dificil si dureaza: se slefuieste cloudy hot water usor lacul vechi de pe mobilier, se acopera cu o vopsea acrilica (iti voi de detalii, daca ai nevoie) in doua-trei straturi, depinde de suport. Se finiseaza la final cu hartie abraziva fina si se da un ultim strat de lac mat sau ceara. Daca doresti, putem vorbi pe tema asta pe mail sau pe tel, fara probleme si cu drag.Te salut si multumesc inca odata. 28 ianuarie 2011, 22:58
Buna,doresc sa te felicit pentru ce ai realizat ... foarte frumos si sa iti spun ca mi-ai luminat ziua :) .Sun in curs de amenajare a unei case si doresc sa merg pe aceeasi idee de amenajare realizata de tine. Vreau sa pastrez mobilierul vechi . Acum mobilierul este lacuit si eu il vreau alb. Am citit in mesajele de mai sus ca tu ai realizat acest lucru . Cum nu dispun de banii necesari sa duc mobilierul la reconditionat si nici de sustinere din partea parintilor si a sotului care considera asta o " cloudy hot water mare prostie " ...am foarte mare nevoie de sfaturile tale . Am inteles ca e foarte dificil sa dau lacul jos de pe mobilier. Daca nu deranjez te-as ruga sa ma juti si pe mine cu sfaturi cloudy hot water pentru ca este evident ca ai experienta si chiar ti-a iesit foarte bine . In cazul in care esti de acord iti trec adresa de email pentru a-mi putea lasa un mesaj cu un id , email sau numar de telefon . Email : r_mocuta@yahoo.com . Iti multumesc anticipat pentru amabilitate . Roxana 25 martie 2011, 10:31
Absolut superb ce ai facut acolo!Sunt impresionata!Eu vreau sa reconditionez un sifonier din pal si nu stiu daca se poate.Vad ca tu ai reusit, poti sa-mi spui si mie cum?Te

No comments:

Post a Comment